Alla inlägg den 20 september 2012

Av 1plus1is3 - 20 september 2012 12:36

Jag har redan lärt mig att det är artigt att presentera sig när man är ny på ett ställe och därför tänkte jag börja med att presenera mig själv och de runtomkring mig;


Jag är en liten sessa som fortfarnde bor i min mammas mage. Idag är jag 25+6 veckor och kommer att titta fram 28:e december.


Jag bor som sagt i mammas mage och i pappas hjärta än så länge. Mamma och pappa har vait gifta sedan 20:e mars 2012 men de har varit kära länge. Mamma brukar berätta att hon blev kär så fort hon såg pappa och har varit kär i honom i alla dessa år. Pappa brukar säga att han fortfarande inte kan fatta att han har fått mamma.


Mamma fick reda på att hon var gravid 17:e april och ringde pappa på jobbet för att berätta om den underbara nyheten. De väntade några veckor med att dela med sig av sin enorma glädje till sin familj. De ville vara säkra på att allt var OK med mig. 


Den 21:a juni så åkte mamma och pappa till KS för att titta till mig och försäkra sig om att jag mådde bra. Det var då jag hade bestämt mig för att låta de tjuvkika på mig. De fick reda på att jag är en liten prinsessa!!!


Sen dess har allt gått som det ska. Mamma och jag mår bra och vi växer och växer. 


Nu ska ni få följa med mig på en resa, min resa......



Av 1plus1is3 - 20 september 2012 12:25

Jag är en liten ängel som är på väg. Jag vet att jag är efterlängtad av många och jag vet att jag kommer att vara älskad av lika många. Omständigheterna tillåter inte att att vi kan träffas så ofta och så mycket som vi vill och önskar. Det ska inte hindra mina nära och kära att vara delaktiga i mitt liv. Därför har blogget 1+1=3 skapats.


Nu KÖR vi......





Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards